niedziela, 26 maja 2013

Wypad do Rzeszowa :)))

Ahoj!!

Dziś post o innej tematyce ;) Wczoraj wraz z moim Mateuszem wybraliśmy się do Rzeszowa. Czasem jak nam się nudzi, to wsiadamy w pociąg i za 1,4 h jesteśmy na miejscu! Głównym celem było kino!!, ostatnio pooglądaliśmy wszystkie części Szybkich i Wściekłych , więc wczorajszy wybór filmy był mega łatwy : Szybcy i Wściekli 6!



Kto nie był a wcześniejsze części mu się podobały , to koniecznie udajcie się do kina , bo warto! Akcja, Śmiech, Miłość !!! <3  U nas nie odbyło się bez karmelowego popcornu, uwielbiamy ten smak <3

Pierwszy raz udało nam się przejść całą galerię w tak krótkim czasie !!! Zawsze schodzi nam w jednym sklepie po 40min do godziny, ale na szczęście mojemu lubemu nic nie wpadło w oko i nic nie mierzył ufff ( tak to jest, gdy chłopaka ma się zakupoholika! ) Chodziliśmy za chabrowym garniturem na wesele, ale niestety nic nie było, same w czerni eh :/ . Mi też nic nie wpadło specjalnie w oko, poczekam już na wyprzedaże bo to lada moment. Zrobiłam szaleńcze zakupy ! w SuperPharmie AŻ szampon, z tej nowej serii, bo byłam bardzo ciekawa jak on działa :))


Dzięki temu, że obeszliśmy bardzo szybko galerie, mogliśmy na spokojnie pójść na obiad do Sphinxa, gdzie bardzo nie miło nas obsłużono, kelner miał podejście do nas luzacko-chamsko-niekompetentne. Nie wytłumaczył nam wielu rzeczy i w ostateczności rachunek zapłaciliśmy po 10 zł więcej :|


Jestę teletubiśię :))))

Byliśmy zrozpaczeni, że po całym dniu w Galerii nie kupiliśmy nic oprócz jedzenia, poszliśmy do sklepu, w którym już wcześniej byliśmy,ale wyszliśmy, żeby za dużo pieniędzy nie zostawić tam. Oczywiście są to prezenty dla naszych mam, ale dzięki temu , że jest funkcjonalny to jest dla nas wszystkich <3
O tym prezencie będzie więcej później ;) dziś tylko jedno zdjęcie


A w pociągu na powrocie wygłupiałam się tak :



A wy co kupiłyście swoim mamom? Ja jeszcze swojej nie wręczyłam tego z yankee, wcześniej dostała patelnie grillową ;))


Miłego dnia!

5 komentarzy:

  1. YC♥ daj znać jak sprawuje się szampon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje pierwsze :)

      Ok dam na pewno , akurat mi się skończył szampon :)

      Usuń
  2. hej hej :)
    w której galerii w rzeszowie znalazłać YC ?:)
    Proszę o mapkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozniej zrobie osobny post o tym ;) i wszytsko dokladnie napisze :)))

      Usuń
  3. o ja też chce ten szampon właśnie:) fajny;>

    OdpowiedzUsuń