piątek, 24 maja 2013

Rossmanowo + swatche Apocalips z Rimela

Ahoj!!!

Dziś notka o tematyce, która OPANOWAŁA blogosferę. Wszyscy lecą do Rossmanna i zaopatrują się w wszelaką kolorówkę i pielęgnacje. Któż może się oprzeć takiej promocji -40 %? Nic tylko kupować. Wszystko było by pięknie, gdyby o tej akcji było wiadomo z miesiąc wcześniej? Ja na dzień dzisiejszy mam wszystko co potrzebuje i z pielęgnacji i makijażu, a obiecałam sobie, że nie będę kupować tysięcznej rzeczy, żeby leżała, albo otworze z ciekawości i będzie leżeć bo mam inne produkty w tej kategorii. No, ale nie byłabym kobietą, gdybym mimo wszystko i tak nie kupiła sobie kilka rzeczy :d



w moje ręce wpadły :

- szminka z lovely odcień 07 za 5,09 zł
- szminka z rimela odcien 10 za 11,39 zł
- 3 błyszczyki z rimela apocalips : 501,102,303 każdy po 14,39 zł
- tusz z wibo za 5,79 zł
- tusz do brwi z wibo za 5,69 zł
- lakier z miss sporty za 5,09 zł


Korci mnie, żeby jeszcze pójść po kilka produktów, ale czy są one mi AŻ tak potrzebne? Nie wiem... zobaczę  może w tygodniu z nudów podejdę i coś wy haczę ;)

Poniżej wklejam swatche zakupionych błyszczyko-szminek :)



A teraz pora na moje nowe nabytki Apocalips na ustach:

102 NOVA 



303 APOCALIPTIC



501 STELLAR



Jeśli chodzi o te rimelowskie błyszczyki, to na chwilę obecną jestem w nich ZAKOCHANA !  Wczoraj miałam na ustach Stellar dziś Nova i są super. Może trwałością nie grzeszą jak jest obiecywane, ale wykończenie, sposób aplikacji ( osoba bez zdolności malowania ust jak ja :x nie zrobi sobie większej krzywdy, dzięki wygodnemu i dobrze wyprofilowanemu patyczko-aplikatorowi ) kolory? REWELKA :)!

Natomiast Lakier z miss sporty 3 warstwy na paznokciu prezentuje się następująco :



Specyficzny kolor, ciężko mi się do niego przyzwyczaić, ale myślę , że z jednym paznokciem w innym kolorze dla przełamania może dać ciekawy efekt na dłoni :)


A Wam jak się udały rossmannowkie łupy? :) Zadowolone jesteście? Kupiłyście więcej rzeczy potrzebnych czy łapałyście okazję?


Ja jutro jadę z chłopakiem do Rzeszowa pochodzić po galerii, może w końcu kupie jakieś ciuchy a nie same kosmetyki? Przy okazji idziemy na Szybcy i wściekli 6 :)




Miłego weekendu! :)

12 komentarzy:

  1. Kupiłam ten błyszczyk z Rimmela w kolorze Stellar. Nie wiem, gdzie w nim wyjdę, ale bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam takie kolory !! :) podkreslaja moj kolor wlosow ;)

      Usuń
  2. To kim ja jestem, jak nie zrobiłam, mega zakupów? :) Nie-kobieta? :):P

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurka!!! te szminki są cudowneeeeeee! chyba się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, powinni nas prędzej poinformować o promocji, ja kupiłabym więcej a pod koniec miesiąca z kasą u mnie zawsze ciężko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kolory mają te apocalipsy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tu się dziwić - skoro odwołali apokalipsę to chociaż na ustach można sobie zrobić krzyku;)
    Piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam z Rimmela Apocalips kolor 100 Phenomenon ii jest tak słabej jakości, że zniechęciłam się do reszty (podobno ciemniejsze odcienie są o niebo lepsze), a na Twoich ustach wyglądają świetnie!
    Ooo ja też z Podkarpacia jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja na razie jestem zadowolona ;)))) ale za pierwotna cene wyzsza chyba bym nie byla

      Usuń