piątek, 31 maja 2013

Makijażowy wpis

Ahoj! :)

Kilka dni bez postu. Powód? Praca, tym razem w Anglii byłam, więc odcięta przez 4 dni od internetu,ale już jestem do 08.06 na pewno ;) to coś popiszę, porobię zdjęcia i podzielę się z Wami swoimi nudnymi bazgrołami :)

Dziś na szybko, wpis makijażowy w odcieniach : zieleni, fioletu i srebra. Totalny spontan :)








Poradźcie mi proszę jak robić lepsze zdjęcia swoich makijaży. Bardzo często mam tak, że zrobię jakiś makijaż, patrze w lustro wszystko fajnie ładnie, ale jak zrobię zdjęcie to totalna KAPLICA!


Miłego Weekendu !

Ja swój spędzę w szkole, uroczo, czyż nie ? ;)))

6 komentarzy:

  1. No niestety tak już jest, że aparat bardzo przekłamuje kolory... niestety też tak mam i jeszcze złotego środka nie znalazłam.
    Makijaż piękny

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio podoba mi się każda zieleń na powiekach
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się to połączenie kolorów. Dodatkowo świetnie pasuje rudzielcom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię zielonego a i tak baaardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej jakiś śliczny makijaż :) Bardzo fajnie Ci z tą podkręconą grzywką do góry :)

    OdpowiedzUsuń