niedziela, 5 maja 2013

Nowy tydzień, nowe wyzwania ! :)

Ahoj! :)

Dziś wyjątkowo zaczynam dzień szybciej niż zawsze. Śniadanie zrobione, po ciężkim weekendzie pod kątem obżarstwa trzeba powrócić na prawidłową drogę :)!

Zaraz pójdę wykąpać moje pędzle z nową rękawicą i sposobem zaczerpniętym z yt



Zobaczymy czy faktycznie jest taki fajny ;)))

Powiedzcie mi jak suszycie swoje pędzle? Bo ja rozkładam ręcznik na blacie z jednej strony robię "wałeczek", żeby jedna strona była wyżej, ale przy tej ilości co mam teraz to trochę miejsca potrzebuje na to ..

Idę myć i na rower ! trzeba w końcu odświeżyć po zimie.

Wrzucam Wam zdjęcie mojego dzisiejszego śniadania !




Miłego dnia!

3 komentarze:

  1. Ale cudne śniadanko!:) Ciekawe te rękawice..

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie napisz jak sprawdziła się rękawica, ja również czyszczę pędzle zwyczajnie i suszą się na wałeczek...

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzje rękawicy:)

    OdpowiedzUsuń