niedziela, 5 maja 2013

Tydzień w zdjęciach :))

Ahoj !

Nie wiem czy pogoda, czy to, że siedzę w domu tyle czasu bez roboty sprawia, że mam ogólne NIECHCEMISIENIC ,czy jak, ale niestety tak jest. Tydzień zleciał nie wiem kiedy i znowu nie zrobiłam nic konstruktywnego a miałam tyle planów. No cóż ŻYCIE :]

Wrzucę Wam kilka zdjęć zrobionych w tym tygodniu,żeby blog nie świecił pustkami ;) Niestety zdjęcia są z telefonu bo nawet nie chciało mi się sięgać po lustrzankę boshh muszę się ogarnąć bo aż żal.







Ja na co dzień nie maluje się , tylko jak wychodzę gdzieś z chłopakiem albo poćwiczyć rękę :) Stąd może nie ma multum zdjęć z tygodnia a makijażu :))



Kupiłam kolejny kolor lakieru ;) Wcześniej miałam ten Oleskowy. One mają w sobie to COŚ niby ich nie lubię a jednak ciągnie do malowania nimi ;)))



Przejadł mi się chleb na śniadania, w tym tygodniu gościły u mnie płatki z wkrojonym bananem :)))

No i oczywiście sezon grillowy + grzanki z masełkiem czosnkowym uważam za rozpoczęty pełną parą! :)







Od Poniedziałku obiecuje poprawę w pisaniu notek i myślę, żeby więcej robić zdjęć już lustrzanką i nie zawalać WAS zdjęciami z mojego telefonu ;)))


Bawcie się dobrze ;)!

5 komentarzy:

  1. mniaaam, jedzonko z grilla mogłabym jeść dzień w dzień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no u mnie wlasnie prawie codziennie jest :D ale musze dac odpoczac zoladkowi bo jednak to nie jest lekkie jedzenie :D

      Usuń
  2. Ostatnie zdjęcie makijażu rewelka!
    No i smaka mi narobiłas tym jedzonkiem :)

    OdpowiedzUsuń