niedziela, 26 maja 2013

Rzeszowskie Yankee Candle z Zapachu Domu.

Ahoj!

Często przeglądając blogi, widząc wpisy o Yankee Candle zastanawiałam się o co tyle krzyku!? Świeczka jak świeczka a ta cena.. Łojezuu.. Szybko zmieniłam zdanie, gdy będąc na masażu u znajomej, po pokoju porozstawiane były same świeczki z Yankee Candle. Ten niepowtarzalny,  intensywny, wbijający się w pamięć  zapach wart jest tych ochów i achów ! Definitywnie!

Będąc wczoraj w Rzeszowie w Galerii Rzeszów przykuł moją uwagę sklep na poziomie -1 Zapach Domu. Tutaj podaje odnośnik ze strony Galerii, o sklepie, gdzie znajduje się i jaki numer lokalu ma. Weszłam do środka i zwaaaaariowałam !!! Ten zapach, te kolory, rzeczy których nie ma nigdzie indziej, to był RAJ. Raj dla osób lubujących się w świeczkach, kominkach, zapachach i wszelkiego rodzaju gadżetów zapachowych :))

Wczoraj z myślą oczywiście o MAMIE, skomponowałam mój pierwszy w życiu kominek i woski, Panie zapakowały mi, żeby prezentował się jeszcze lepiej :)


Nie wiem, ale ja mam coś takiego, że bardzo lubię wchodzić do sklepu gdzie czuję się, że pracownicy nie są tam za karę a bardziej z pasji i są nieźle pozytywnie "zakręceni". Wchodząc nie wiedząc czego chce, Pani była przy mnie non stop, otwierała słoiki i doradzała, które zapachy cieszą się największa popularnością, które według Niej są fajne albo które mogłyby się Mamie spodobać. Pomimo tego, że weszliśmy do sklepu 15 minut przed zamknięciem, Pani nie miała miny typu: O Boże też nie mieli kiedy przyjść i wybrzydzać tylko teraz...  Wręcz przeciwnie:) Jestem pozytywnie zaskoczona. Baa nawet Pani Monika znazła mnie na Facebook'u po komentarzu na ogólnym fanpag'u i wysłała wiadomość, że przez zamieszenie, że tak późno przyszliśmy to zapomniała nam powiedzieć o użytkowaniu i napisała mi tu !!! Super ! Mega pozytywne zaskoczenie jak się obudziłam :)

kilka wskazówek dotyczących użytkowania wosków:
1. wosk możemy połamać sobie na klika części w zależności od intensywności zapachu, którą chcemy uzyskać, a więc nie musimy go palić w całości,
2. nie dodajemy wody do wosku,
3. zastygnięty wosk wyciągamy lekko podgrzewając tealightem czyli podgrzewaczem, wówczas usuniemy go popychając palcem,
4. możemy kominek włożyć też z woskiem do zamrażarki, wtedy powinien wyskoczyć, a więc nie skrobiemy wosku nożykiem, aby go nie porysować,
5. wosk nie paruje, kiedy zastygnie możemy go spokojnie palić dopóki czujemy zapach (producent zastrzega sobie około 8 godzin, ale w praktyce starcza na więcej). 



Kominek niby zwykły,prosty a jednak ma w sobie coś uroczego :)






Mój wybór padł na trzy woski : 
- river valley
- pink sands
- soft blanket



Kilka słów o produkcie


Rozgrzewający, bogaty i zaskakujący zapach rozgrzanego bursztynu, wanilii i cytrusów. Niespodzianka dla wszystkich fanów ciepłych, pobudzających zapachów. Ogrzej się przy aromacie świecy, która przeniesie cię myślami na gorący piasek tropikalnej wyspy, gdzie znajdziesz cudowne ciepło i wspaniały aromat żywicy, dzikiej wanilii i limonek.






Kilka słów o produkcie



Relaksujący spacer nad rzeką i wspaniały zapach naturalnych ekstraktów szałwii, bursztynu i liści dębu. Przeżyj wspaniałe,  autentyczne doświadczenie prawdziwej aromaterapii, które ukoi twoje zmysły. Zapach River Valley Yankee Candle jest idealny  dla osób szukających orzeźwiających, świeżych zapachów.




Kilka słów o produkcie



Wakacje na egzotycznej wyspie, na której królują różowe piaski a ocean jest tak błękitny jak niebo. Unosi się tam niepowtarzalny zapach owoców cytrusowych, najpiękniejszych słodkich kwiatów oraz lekko pikantnej wanilii. Zapach świecy wykonanej z naturalnych ekstraktów i olejków eterycznych pozwoli ci się zrelaksować i odprężyć.


Panie do torby wrzuciły :




Ja jestem bardzo zadowolona z obsługi a mama ucieszyła się jak małe dziecko u nas już pali się kominek a po mieszkaniu rozchodzi się przepiękny zapach River Valley. Jeśli ktoś jest z Podkarpacia, lubuje się w takich rzeczach to zachęcam do odwiedzenia Zapachu Domu w Galerii Rzeszów. Nie pożałujecie :)






U mnie w domu jeszcze pachnie kwiatami , w końcu dziś Dzień Matki :)))





Miłego :)))

12 komentarzy:

  1. A ja jeszcze nie mam :( Ale chyba czas to zmienić:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie , jeśli lubisz zapachy w domu ;) To polecam :)

      Usuń
  2. mmmm juz czuje te piekne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zapach Pink Sands :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze YC, ale już wiem gdzie mogę je kupić stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kominek, i rzeczywiście miła obsługa :) Uważam, że sklepy ze świecami to nie supermarket - pracownicy powinni mieć do tego zamiłowanie i przede wszystkim znać się na tym, co sprzedają. Niestety nie zawsze tak jest, więc ogromny plus dla sklepu :)

    OdpowiedzUsuń