niedziela, 12 maja 2013

Nowy nabytek prezentowy Pędzle Real Techniques + fiolet na oku

Ahoj!! :)

U nas w Przemyślu dziś bardzo słonecznie o dziwo, bo po  przebudzeniu spodziewałam się bardziej burzy niż takiej pogody. Dodam posta i uciekam na rower ! Trzeba trochę odreagować stres i wyciszyć się :)

Od bardzo dawna marzyły mi się pędzle Real Techniques, każdy kto siedzi w tym temacie zna ich ceny i, że nie należą do najtańszych, ale teraz gdy jestem posiadaczem tych cudeniek wiem, że warte są każdej złotówki!!! <3 !!

Pędzle dostałam w prezencie od swojego Mężczyzny co jeszcze więcej sprawia mi radości. Mateusz wie jakiego mam bzika na pkt zakupów kosmetyczno-wizażowych i wiedział , że te akurat sprawią mi przeeeeogromną radość.

Wybraliśmy pędzle ze sklepu internetowego Minti Shop, przesyłka przyszła naprawdę bardzo szybko, o każdym etapie "podróżowania" mojej paczuszki informowano mnie na emalia a o tym, że w danym dniu ją dostane, przez SMS, super sprawa ;) 

Pędzle przyszły zapakowane w folie bąbelkową i papier z naklejką loga sklepu. Nie dość, że miłe dla oka, to ta folia <3  uwielbiam wystrzelać wszystkie bąbelki :))


Mój wybór padł na  Powder Brush za 59 zł oraz  Stippling Brush za 48.90 zł  




Poniżej podaje linki  do poszczególnych pędzli, gdyby ktoś nie miał styczności wcześniej z tą marką i danymi modelami, gdzie Samantha pokazuje jak je zastosować :)) oraz dokładniejszym opisem










Pędzle są przemiłe w dotyku! świetnie wyprofilowane, włosie jest mięciutkie i moja miłość do nich zrodziła się wraz z pierwszym użyciem ! i nie oddam nikomu :)! są moje i tylko moje <3 Kocham je :x

Jeśli chodzi i sam sklep?  Nie mam żadnych zastrzeżeń, realizacja szybka, przesyłka doszła szybciej niż obliczyłam, informowanie na bieżąco o stanie zamówienia, produkty solidnie zapakowane i zabezpieczone przed ewentualnymi uszkodzeniami. Myślę, że kiedyś jeszcze wrócę do nich, bo bardzo lubię bezproblemowe zakupy :) Polecam.

A teraz mały bonus w postaci kilku zdjęć makijażu w odcieniach fioletu wykonanego paletką cieni z KOBO. 
Tak na marginesie muszę znaleźć jakieś inne tło do robienia zdjęć bo mi się MEGA gryzie!!









Miłego dnia :)!

5 komentarzy: