niedziela, 16 czerwca 2013

Zdjęciowy mix.

Ahoj :)


Dzisiejszy pomysł na posta to zlepek zdjęć z ostatniego tygodnia ;)))
Jeżeli ktoś ma ochotę przejrzeć co się u mnie działo to zapraszam :)))



Pierwsze czereśnie w tym sezonie !!! <3 uwielbiam, ale cena odstrasza ehhh ;<




Nowe uzależnienie lidlowe borówki i wanilia <3


Czy może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego ananasy sprzedają teraz na kg a nie sztuki?! SKANDAL!


Letnie uzależnienie, co niedziela Grill!!




 24 h w Krakowie



Taki tam lekki kapuśniaczek



Dzieło mojej partnerki szkolnej ;) Piękna JA!


Zastanawiam się nad tą wersją MC na lato, bardzo poważnie, wyjątkowo podoba mi się woń ;)




Taki tam tydzień jak tydzień, nic specjalnego ;)

Na ten tydzień obiecałam sobie, że każdego dnia będę wrzucać nowe makijaże, mam teraz trochę wolnego czasu i mogę trochę potrenować rękę, tak więc zero wymówek pora zacząć działać.
Kto nie działa, nie rozwija się a stoi w miejscu ten cofa się a na to pozwolić nie możemy ! :)))

Jest 3 rano a ja zamiast spać buszuję po necie ehhh będę rano wyglądać jak na zdjęciu powyżej

Miłego dnia!

2 komentarze: