piątek, 7 czerwca 2013

Makijaż na dziś : SREBRO.

Ahoj!

Jutro jadę do pracy, więc 4 dni bez internetu minimum. Wrzucam, dlatego Wam mój dzisiejszy makijaż. Ostatnio często bawię się cieniami, ale nigdy nie chce mi się wyciągać lustrzanki, żeby zrobić dla Was zdjęcie a aparatem wychodzą kiepskie ! :<  Postaram się to zmienić .

Makijaż na dziś, nowymi nabytkami z Inglota. Nigdy wcześniej nie miałam cieni w tych odcieniach, całkiem fajnie oko w nich wygląda, podoba mi się ;)))










Użyte cienie zaznaczyłam czerwona kropką ;)))






Dziewczyny poratujcie jak zrobić dobrze naświetlone zdjęcia, żeby ten makijaż i cała twarz wyglądało naprawdę fajnie !!! :(((


Miłego tygodnia!

4 komentarze:

  1. polecam zakupić statyw dzięki któremu można zrobić długo naświetlone i nieporuszone zdjęcia ;) no i ustawienie się w miejscu gdzie jest najwięcej światła. a makijaż bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle ze po wakacjach zainwestuje w lepszy sprzet <3! oby oby

      Usuń
  2. Śliczny makijaż i fajna paletka :)

    OdpowiedzUsuń