środa, 12 czerwca 2013

Pedicure idealny? + rozdanie u Makijażowo

Ahoj!

Powróciłam z pracy i do 28 mam wolne ;) Chcę trochę skupić się na sobie i polepszyć samopoczucie z którym ostatnio kiepsko ;)




Dzisiejszy post jest o rozmyśleniach nad pedikiurem. Mam dziwne podejście do tego, ponieważ NIENAWIDZĘ stóp. Ciało dla mnie powinno kończyć się na kostkach :d ( ciekawe jakbyśmy utrzymywali równowagę?  :D ) Uważam, że stopy są najbardziej aseksualną częścią ciała. Skąd to przekonanie u mnie? nie mam zielonego pojęcia. To, że mam takie zdanie o stopach a nie inne nie powoduje, że moje stopy wyglądają jak stopy u Shreka :D Wręcz przeciwnie, problem w tym, że ja nic przy nich sobie sama nie zrobię i muszę chodzić do kosmetyczki.

Przez wiele lat chodziłam do jednej, niestety pani już jest w podeszłym wieku i uważam, że nie powinna już się tym zajmować bo idzie jej coraz gorzej i powinna iść na zasłużoną emeryturę. Wcześniej jednak była w tym ŚWIETNA! tak precyzyjnie robiła pedicure, że teraz bardzo ciężko znaleźć mi kogoś dobrego na jej miejsce....

I chodzę jak ten biedny żuczek od salonu do salonu i nie wracam już do niego bo to jednak nie jest to :/

Stąd moja myśl, może najwyższa pora nauczyć  radzić samemu? Tylko jak się do tego zabrać ? Hm
Może macie jakieś sprawdzone sposoby na pedicure idealny? Żeby stopy wyglądały naprawdę dobrze a nie udawały. Może spróbuje i nie wyjdzie aż tak źle? A jak nie to pozostaje mi szukać dalej idealnego salonu i kobiety która na tym się zna a nie robi większa krzywdę



A teraz informacja o rozdaniu na blogu Makijażowo :) gdzie można wygrać jeden z 3 systemów wybielających z Białej Perły. Poniżej wklejam linka do notki o tym rozdaniu, może któraś z Was skorzysta :)))


Rozdanie u Makijazowo


Miłego dnia.






4 komentarze:

  1. Ja nie potrafię sobie nawet ładnie pomalować paznokci u stóp :/ zawsze lakier mam do okoła paznokci na skórze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no to tez jest sztuka ,zeby je pomalowac, ja zawsze wygladam jak debil bo jestem krotkowidzem... i musze sie niezle powyginac zeby chociaz troche to wygladalo ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. z malowaniem paznokci u stop to u mnie bywa tak.. szybko, krotko bezbolesnie;) a tak na prawde to przy pedicure raczej staram sie uzywac jasnych kolorow bo nawet jak cos zle pomaluje to nie widac tego i jest to super artenatywa gdy nie mamy czasu na zabawy ze stopami;)Poza malowaniem mozesz nawilzac stopy, zluszczac naskorek to tez wplywa na dobry wyglad i efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. umowilam sie na wtorek na pedi, kosmetyczka wyprowadzi mi a ja postram sie nie zaniedbac efektu i pielegnowac ;)!

      Usuń