wtorek, 18 czerwca 2013

Dzień II, Czerń + Czerwień

Ahoj!

Dziś drugi dzień makijażowego wyzwania ja vs ja !  Dziś wykonałam de facto dwa makijaże, jeden na konkurs i pech chciał, że akurat na tamtych pracach mój aparat nie ostrzył prawie w ogóle :/ nie wiem co mu się dzieje ale dostaje już białej gorączki.

Makijaż wykonałam cieniami z Pierre Rene, nie mogę pokazać makijażu bo chyba nie wolno, ale pokaże Wam cienie i swatche ;). W ogóle to nie mam cieni z tej firmy , nie wliczam tu oczywiście moich OMG. Ogólnie jestem mega pozytywnie zaskoczona, bo jak OMG są suche i mnie denerwują i gdyby nie pigmentacja to bym ich nie używała tak te są super ! mokre i na pigmentowane !








A teraz pora na makijaż ... Był całkiem ciekawy, naprawę! Najgorsze jest to, że namęczyłam się, na starałam, żeby wyglądało korzystnie, po czym wpadła na GENIALNY pomysł, że może dokleiłabym rzęsy? No ok, niby super pomysł,ale nie dla osoby, która wcześniej tego nie robiła plus jest ślepa jak ja. Efekt? Na jednym oku źle doklejone i odznacza się mega :x a na drugim próbowałam z 3 razy dokleić aż w końcu całe oko mi spłynęło... rzęsy całe mi skleiło, klej był WSZĘDZIE!!! Wkurzona zmyłam jedno oko i myślę no ok to drugie też o! Ale w sumie zaczesałam grzywkę zakryłam oko i coś tam widać .. Szału nie ma, ale miały być codziennie makijaże, więc są !












Mam nadzieję, że jutro będzie lepszy dzień i makijaż mi wyjdzie i aparat trochę współpracuje ze mną bo wywalę go przez okno!

Miłego wieczoru :)

4 komentarze:

  1. Mi tam się podoba lubię takie odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale, że co? że Ci nie wyszło? proszę Cię... te dwa cienie z PR są boskie!!! a makijaż zajebisty, tak samo jak Twój kolor włosów!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio ? ;))) no dzięki ;> No włosy swoje kocham tak do 2 tyg po farbie później są już nijakie ;< :D
      Cienie z PR sa BOSKIE!

      Usuń
  3. Odważny, ale wygląda bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń