czwartek, 6 czerwca 2013

Nowe nabytki Inglotowskie. Cienie 144, 393, 151, 152,143

Ahoj!


Dziś przychodzę z moimi nowymi nabytkami z Inglota :)))




Dawno w Inglocie nie byłam i doszłam do wniosku, że potrzebuję kilka nowych cieni ;) i tym oto w moje ręce wpadły nowe nabytki ;)))
143
144
151
152
393





144 AMC Shine 





393 Pearl 




151 srebro z kolekcji Noble




152  srebro z kolekcji Noble




143 AMC Shine 




Ciesze się, że te akurat kolory wybrałam, bo prezentują się na skórze R E W E L A C Y J N I E! :))) 

Jedyny minus cieni z Inglota jest paletka!!! Musiałam przemeblować cienie troszkę, bo chciałam podobną tonacje w jednej a bardziej nasycone i kolorowe w drugiej , więc co mądra blondynka zrobiła ? Wzięła magnez i do dzieła ! będzie wyciągać poklei cienie... i niestety mój magnez jest bardzo mocno naładowany i jak przyciągnął cień to z dużą siłą i kilka mi rozwaliło się :( a jeden co wcześniej pękł w palecie przy wyciąganiu zrobił mi niezły bałagan na łóżku , więc na chwile obecną nie planuje więcej zmian. Musi już zostać tak! Bo paleta w cieniach, ja w cieniach, pościel w cieniach i ja cała w nerwach ! 

A Wy jaki macie sposób na wyciąganie wkładów z palet, żeby nie uszkodzić ceni? 







U nas dalej deszczowo, burzowo :/
Przy takiej pogodzie mój rower zerdzewieje i nici z mojego sezonu rowerowego eh :/

Słoneczko wracaj do nas !!!! :(




7 komentarzy:

  1. Odcień 143 AMC Shine jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. uuu te 2 ostatnie mi się podobają! może kiedyś się przekonam do malowania oczu:) na razie ani nie umiem ani dobrze w tym nie wyglądam:( (chyba że to właśnie dlatego że nie umiem:P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głupia, zabawa cieniami jest spoko :d ja nie umiem obslugiwac sie eyelinerem i robic kresek ;<

      Usuń
  3. Odcień 143 jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 151, 152, 143 - świetne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłam tutaj przypadkiem i od razu dodaję do obserwowanych :) Świetne posty, poczytałam sobie kilka ;) Pozdrawiam, Optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń