wtorek, 16 lipca 2013

Zdobycze z Drogeria Natura! dużo zdjęć ;)

Ahoj!

Wróciłam :) na moment,ale wróciłam. Dziś miałam chwilę czasu to poszłam pochodzić po sklepach i zobaczyć co tam mają do zaoferowania. Na dłuższą chwilę zatrzymałam się w Drogeria Natura  i poszperałam w przecenionym dziale :) Pożyczyłam od chłopaka obiektyw to wrzucam Wam post ze zdjęciami z tych zakupów :)






Bardziej skupiłam się na pigmentach cieniach, żeby poeksperymentować w makijażu ;) a że ceny zachęcały to wrzuciłam do koszyczka co popadnie :d okazało się jednak, że wrzuciłam dwa takie same cienie eh nawet nie zwróciłam uwagi... pójdę oddać może przyjmą?


Moje dwa pierwsze w kolekcji nabytki pomadkowe z Catrice










a teraz już cienie i pigmenty ;)))
























Na chwilę obecną nie planuje zakupów kolorówkowych ;)  chyba mam wszystko co można mieć :P
Ciekawe tylko kiedy znajdę czas na wymalowanie się tym wszystkim ? ;)))




Miłego :)

6 komentarzy: