piątek, 12 lipca 2013

Łupy wyprzedażowe :)))

Ahoj! :)

Dziś na szybko pokażę Wam moje łupy wyprzedażowe. Nie ma ich zbyt wiele, ponieważ nie jestem maniakiem ciuchowym, wolę kosmetyki bo one przecież zawsze "pasują" a jak nie to znajdziemy inne zastosowanie niż pierwotne i nie popsujemy sobie humoru, że źle leżą i obciskają . No, ale w czymś chodzić też trzeba, więc od czasu do czasu i takie zakupy robię.




Buty z Centro za 29.99 do biegania w robocie. Nie kupuję nigdy drogich balerinek do roboty bo kilka kursów i i tak się rozlecą, rozczłapią etc.





Tshirt z Sinsay , urzekł mnie napis :) bo koszulka z nowej kolekcji bodajże za 24.90? Nie pamietam, bo już oderwałam metkę i w niej chodziłam <3



a tu wszystko z H&M , uwielbiam bawełniane, luźne ciuchy w których czuję się swobodnie ;)
tu akurat mamy :
neonowa pomarańczową tuniko-sukienkę
czarną  tuniko-sukienkę ze skórzanymi wstawkami na kołnierzu i rękawkach z zamkiem z tyłu
top sportowy na rower
czarną koszulę, która w końcu nie obciska mi biustu
czarną tunikę z ściągaczem w pasie
Każdy ciuch w granicach 20-30 zł za sztukę ;)))




Ładowarka samochodowa, wcześniejsza mi się spaliła a w mojej pracy jest to MUST HAVE :)






Coś świeżego na cieple dni ;)




uzupełnienie zapasów z Zapach Domu :) Notkę poświęcona wcześniejszym zakupom w tym sklepie podlinkuję niżej :


Zapach Domu  w Galerii Rzeszowskiej :)


A teraz uciekam się pakować bo jutro kierunek Frankfurt ! 3majcie kciuki , bo pierwszy raz ram jadę ;)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz