wtorek, 29 stycznia 2013

zakupoholizmu się nie da wyleczyc

Ahoj ! :)

Oczywiście tak jak myślałam, szybko poszłam do INGLOTA dokupić 2 cienie, bo przecież paletka tak brzydko wygląda bez nich :>

no i wybrało sobie dziecko takie kolory :





Oglądałam wczoraj ciekawy wywiad z Moniką Jurczyk na temat bycia stylistą oraz o Jej książce. Nie miałam nigdy w planach kupienia poradnika "modowego" bo przecież po co ? Doszłam jednak do wniosku, że skoro mam moją książke Bobbi Brown makijażową to jedną pozycje taką też mogę mieć, a że całkiem ok ma opinie to poleciałam do Empiku i kupiłam :)


Jutro jadę do Krakowa do w pociągu zobaczę czy była warta zakupy i przy okazji w końcu przejrzę swojego Vouge, którego jakiś czas temu kupiłam w UK a nawet nie miałam czasu do niego zajrzeć :)



2 komentarze: