niedziela, 10 lutego 2013

Kolorowy zawrót głowy! Cienie MYIO.

Ahoooj :)

Dziś przyszła pora na podzielenie się moimi wrażeniami na temat cieni MYIO. Są to dopiero moje początki, ponieważ stosunkowo nie dawno zakupiłam kilka odcieni na wypróbowanie, ale już wiem, że napewno zakupie kolejne odcienie, ponieważ moje odczucia są bardzo pozytywne :)


Do mojej kolekcji dołączyło 5 kolorowych,cudownych cieni :) jestem zachwycona kolorami i pigmentacją :)


U mnie w mieście, niestety są one kiepsko dostępne, ale na szczęscie udało mi się dorwać je w sąsiednim mieście. Jeden cień to 3g za cenę UWAGAAA:  5.49 zł za sztukę .


Moje odczucia na temat tych cieni ? Super! Bardzo fajna pigmentacja i kolory za niską cenę... wczoraj robiłam sobie makijaż tymi cieniami, trzymały się super :)


Poniżej wkleje zdjęcia z numerkami oraz swatche , miłej zabawy :)











Musze wrócić po kilka odcieni i ogólnie kupić sobie jakąś magnetyczną paletkę i je wydłubać z tych opakowań i mieć wszytsko na jednym miejscu :))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz