sobota, 24 sierpnia 2013

błękit z zielenią i złotem

Ahoj!

Dziś już normalny post, z normalnym makijażem ;)   Wybaczcie mało ostre zdjęcia, ale jak już wspomniałam wielokrotnie coś z nim się stało i dlatego wcześniej nie było nowych notek, ale trudno będą takie bo na razie nie stać mnie na nowy sprzęt a mam czas, więc mogę coś zmalować ;)





Nigdy wcześniej nie robiłam zdjęć kosmetyków które użyłam więc jest to mój debiut !:) przy okazji macie szanse zobaczyć czym się maziam

Użyte kosmetyki:




Baza pod makijaż z Kobo professional




Baza pod cienie z Essence




Niezawodne cienie z Inglota, tutaj użyte dwa niebieskie





z tej palety użyłam 3 kolory są to cienie z Kobo professional



hm 53





pigment z essence


czarna kredka z avon



wibo , żel do stylizacji brwi



tusz z Loreal'a



brązer z w7



rozświetlacz z catrice


Szminka z Rimela :)











Miłego weekendu :)

5 komentarzy:

  1. Kolorystycznie bardzo fajnie ;) ale ja bym tylko ciut mocniej zblendowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie pasują do siebie te kolorki chociaż ja bym mocniej roztarła granice;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie nie rozumiem czemu na zdjeciu tak wyszlo, czy przez to ze to jest pigment i odboilo tak swiatlo czy jak, ale wydawalo mi sie ze jest ok . No ale zdjecia niby oddaja rzeczywistosc :)

      Usuń