środa, 3 kwietnia 2013

Make up trendy

Ahoj!


Pogoda za oknem zachęca jedynie do zawinięcia się w kołderkę, włączenia filmu i tyle. Zero wychodzenia z domu czy jakiejkolwiek aktywności fizycznej. Najchętniej przespałabym ten moment i poczekała, aż wyjdzie słońce i człowiek odżyje po tej długiej i mrocznej przerwie od życia.

Aktualnie jestem na etapie oszczędzania, hamowania się w drogeriach, wszelkiego rodzaju sklepach odzieżowych, dodatkowych i tym podobnym. Niestety miałam małe widzi mi się, odnośnie gazety Make up trendy. Do tej pory nie miałam okazji mieć jej w ręce i myślę: Aaaa rozpieszczę się trochę, nie można aż tak sobie wszystkiego odmawiać ;)  I co ? Okazało się, że to wydanie jest dodatkowo z książką AKADEMIA MAKIJAŻU na która nie jednokrotnie będąc w drogerii Natura chciałam kupić. Powstrzymywało mnie tylko to, że mam już książkę Bobbi Brown Perfekcyjny Makijaż i nie odczuwałam dużego parcia na kolejną książkę.





Mam w planie w najbliższym czasie przeczytać tą książkę i przejrzeć gazetę zobaczyć co ciekawego mają do zaoferowania :)







Gazetę kupiłam w Empiku za 14.99 zł, udało mi się "dorwać" ostatnią sztukę i cieszę się z tego :)!









Miłego dnia :)

1 komentarz:

  1. Bardzo chciałabym mieć t książkę, może sobie ją w końcu kiedyś kupię:)

    OdpowiedzUsuń