sobota, 16 marca 2013

Weekendowo Leniuchowo

Ahoj!

Kolejny dzień w łóżku, kolejny dzień śnieżny. Siedzę przed tym kompem i szperam i szperam. W końcu zaczęłam wgłębiać się w blogosferę, odwiedzać więcej blogów :) Co Jest fajnym doświadczeniem, wcześniej przeglądałam tylko te najpopularniejsze a te mniej są nieraz równie dobrze prowadzone co te naj.

Muszę poświęcić trochę czasu na "dopieszczenie" wyglądu mojego bloga bo to jeszcze nie jest to co chce, ale to wszystko jest dla mnie jakąś czarną magią ....

Mój pierwszy udział w konkursie :) Trzeba w końcu coś zacząć bawić się , a nuż wygram ? ;)))

Rozdanie odbywa się u blogerki http://lavenderdrem.blogspot.com/

Dokładny link do tej notki to :  http://lavenderdrem.blogspot.com/2013/03/may-konkursik-na-poprawe-humoru.html

Nie wiem czy o to chodziło w zasadach bo jest pkt, że bezpośredni link do rozdania wraz z zdjęciem hm ? 





A tak na dobry dzień jeszcze wrzucę linka , może widziałyście może nie ;) Ale ja jestem w wielkim szoku jak sobie ta dziewczyna poradziła z tym wyzwaniem, mistrzostwo :)))


No Mirrow Make up


Miłego śnieżnego dnia :)))

2 komentarze:

  1. Jeśli chcesz, mogłabym Ci pomóc w wyglądzie bloga ;) wystarczy, że napiszesz do mnie na e-mail ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o dziękuje bardzo :)) Myślę, że jutro powinnam się odezwać bo dziś po całym dniu w szkole nie mam siły

    OdpowiedzUsuń