piątek, 30 listopada 2012

Walka z samym sobą.

Hej Wszystkim,

Od kilkunastu miesięcy walczę ze sobą czy założyć bloga, czy nie? Zawsze wygrywało lenistwo,a przegrywało moje własne JA. Ostatecznie po burzliwej walce z lenistwem i sobą postanowiłam jednak spróbować. I o to jestem.


O czym będzie ten blog? Głównie kosmetyki,elementy mody i jakieś zdjęcia ogólne z mojego życia coby nie spamować mojego prywatnego Facebooka i wyżyć się bez zbędnych komentarzy znajomych, że czemu, że po co i dlaczego.


Od dawna śledzę wiele blogów, ale konto dopiero założyłam kilka dni wstecz, nie bardzo jeszcze ogarniam to wszystko i nie mogę się w tym połapać. Jednak anonimowe podglądanie i komentowanie w duchu jest o wiele prostsze niż zmierzenie się z rzeczywistością XXI w. i robienie tego jawnie. Wiem jedno, jest to strasznie czasochłonne dowiedzenie się jak śledzić, dodawać do obserwowanych  i jak poruszać się po całej tej blogowej przestrzeni.


O mojej osobie pojawi się może kiedyś jakiś post. Na razie chce zobaczyć jak się potoczy cała historia z tym blogiem i jak się będzie rozwijać i w jakim kierunku.


Nie uważam się , za wielkiego speca w dziedzinie fotografii, kosmetyki, wizażu czy mody. Od zawsze fascynowało mnie wszystko, ale obawiałam się rozwijania w jakimkolwiek z tych kierunków bo wymagają one wiele poświecenia, oddania siebie i czasu. Z natury jestem zbyt dużym leniem, wszystko chcę, ale jak trzeba coś zrobić to nagle zajmuję się milionami innymi spraw i te ważniejsze schodzą na daleeeeeki plan.
Mam nadzieję, że ten blog zmobilizuje mnie do działania i postawienia na rozwój osobisty.

Może tytułem wstępu tyle. Poczałkowo pewnie blog nie będzie wyglądał tak jak mi się marzy, ale z biegiem czasu mam nadzieję, że dojdę do większej wprawy :)


Mam już pomysł na kolejny wpis, który może dodam wieczorem a teraz idę trochę się zrelaksować i poczytać trochę :)



1 komentarz:

  1. o proszę:)) ja po roku w tym świecie dalej się nie łapie ze wszystkim:P jak przeczytasz książkę to pisz czy polecasz bo się zastanawiam:)

    OdpowiedzUsuń